iDOM

Система управління

Контакти

 КОНТАКТИ

Диспетчерська служба :

  +38(068) 973 35 51

 kkdesna@gmail.com

Режим роботи (Прийомні години) Керуючої компанії 

Понеділок    10-00 до 18-00

Вівторок       10-00 до 18-00

Середа         10-00 до 18-00

Четвер         10-00 до 18-00

П'ятниця      10-00 до 18-00

 

 Обідня перерва 13-00 до 14-00

 

  Субота, неділя -вихідний день

 

 

  

 

 

 

 

 

зустріч з мешканцями 23.03.2019

Опубліковано: 27 березня 2019

Шановні мешканці  23.03.2019 відбулась зустріч керуючої компанії з мешканцями комплексу Десна резиденс  , на якій розглядали наступні питання
1. Звіт 2018 (https://desna.idom.ua/view/documents_and_reporting#)
 в цій частині зустрічі обговорювали фінансові питання щодо звіту, питання боржників, також розглядали запропонований тариф на 2019 - тариф збільшується з 6 до 7,69 грн/м2  який  включає в себе оплату за компенсацію електроенергії, що означає реальне збільшення тарифу в межах 15% (запланований початок дії з травня 2019 - ознайомитись за ссилкою https://desna.idom.ua/view/service_and_tariff)
 
2. водопостачання - закінчення реконстукції системи водпостачання (2 квартал 2019), підключення ВСІХ будинків до нової скважини, цілодобовий нагляд за тиском та якістю водопостачання (забезпечує КП Добробут)

3. охорона - обговорили питання , щодо охорони - відкриття другого (головного) в'їзду в ЖК ( за будинком Придорожня 5), в якому буде створено всі умови, щодо комфортного розміщення та проживання персоналу, передбачено збільщення штату до 3 консьерж-охоронців на добу , встановлення Системи контролю доступу  на всі в'їзди на комплекс ( з 1 квітня на пункт пропуску №1) , закриття всіх допоміжних дверей, що ведуть до лісу (на протязі квітня), дообладнання камерами відеоспостереження для покриття всієї території комплексу.


4. Територія - затвердження ГЕНПЛАНУ ЖК (2 квартал 2019), нанесення розмітки за розробленою та погодженною СХЕМОЮ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ, інформаційні таблички на будинки, інформаційні таблички по території, поточний ремонт будинків (3 квартал 2019), відкриття другого пункту сбору сміття. (3-4 квартал 2019), встановлення додаткових лавочок, урн для прибирання за собаками, збільшення зелених насадженнь.

5. Різне Коммунікація з мешканцями запропоновано керуючою компанією створення офіційного telegram каналу (https://t.me/joinchat/AAAAAFAv73tgkZo_PCqWAQ) в якому буде інформація стосовно життя комплексу БЕЗ КОМЕНТАРІВ ТА ОБГОВОРЕНЬ, для цього буде створено facebook спільноту окремо по кожному будинку та загальну по комплексу
Також перезапуск системи скарг та зауважень на https://desna.idom.ua/personal_office/my_statement - термін розгляду заявки 1 робочий день.



Всі ці заходи можливі при своєчасній оплаті комунальних послуг . 
Дякуємо всім відповідальним мешканцям ЖК "Десна Резиденс" та майбутніх мешканців ЖК "Альпійське містечко"